MOJA KOLEKCIJA ULJA ZA NJEGU

Posted by Dear Skin at 23:57

Kada je u pitanju njega kože i kose, uljima nema premca i ništa tako ne može oporaviti suvremenu kosu i kožu poput pravih ulja koji sadrže lipide od kojih se sastoji zaštitni sloj naše kože - fosfolipidi,  ceramidi, steroli, sfingolipid i kao takva su idealan izbor za njegu svih tipova kože i kose. 
Moja ljubav prema uljima, razvijala se postupno i eto kao blogerica imala sam prilike probati svašta i danas Vam donosim svoju trenutnu postavu ulja i načine na koje ih ja koristim.
BILJNA ULJA:
LJEŠNJAK: koliko volim biljno ulje lješnjaka dokazuje i ovo groblje prazne ambalaže na fotografiji. Biljno ulja LJEŠNJAKA sadrži do 85% oleinske iseline i do 20% linolne kiseline. Pripada u skupinu brzoupijajućih ulja, a idealno je ulja za masnu kožu jer nije komedogeno, regulira lučenje masnoće, djeluje blago adstrigentno (steže kožu, pore), omekšava i vlaži kožu  te potiče cirkulaciju u koži. Odličan je prenosioc eteričnih ulja jer se brzo upija i njega najčešće koristim u mješavini za celulit o kojoj ću Vam napisati poseban post s receptom. Također ga koristim u mješavinama za lice u kombinaciji s biljnim uljima avokada, sjemenki marelice i jojobe. Cijene variraju ovisno o proizođaču, na slici su hladno prešana ulja od Aromare (30 ml-36 kn, 100 ml-63 kn i Prunus Natura (30 ml-40 kn, 50 ml-60 kn)


ULJE BADEMA (hladno prešano): Ima prepoznatljiv miris, a sadrži 62‐86% oleinske kiseline i 20‐30% linolne kiseline. Bademovo ulje je pogodno za sve tipove kože, a posebno za suhu i stanjenu kožu. Namijenjeno je suhoj i osjetljivoj koži, koži sklonoj svrbežu i iritacijama, te za njegu osjetljive dječje kože.
Ja ga koristim za uklanjanje makeup-a na očima i za njegu tijela. Za lice mi je malo prehranjivo jer je moja koža mješovita pa eventualno dodam ponekad kap u neku kremu koja nema dovoljno lipida.
ULJE SEZAMA (hladno prešano): Bogato je nezasićenim masnim kiselinama, vitaminima A, E i B, proteinima i kalcijem. Sezamovo ulje je prekrasno ulje, dosta je lagano pa je super koristiti za kosu i vlasište. Utrljam jednom u 14 dana na tjeme i njime masiram vlasište jer odlično djeluje da se vlasište manje masti. Koristim ga tako da dodam žlicu ulja u kupku za stopala jer djeluje protiv gljivica mada u tu svrhu ako imate većih problema bolja opcija je tamanu ulje ili čajevac i njeguje hrapavu kožu. Također njime ponekad očistim maskaru jer ne iritira oči i njeguje kožu oko očiju i trepavice. Više o njemu, u ovom postu.
ULJE KOŠTICE MARELICE (hladno prešano):  Sadrži do 68% oleinske kiseline i do 33% linolne kiseline. Omekšava, hrani i vlaži kožu. Pogodno je za sve tiove kože, a sigurno je i za masnu kožu, idelano je kod njege osjetljive kože sklone iritacijama i alergijama jer smiruje svrbež i nadraženost kože. Ovo ulje je jedno od onih koje mogu koristiti svi tipovi kože. Nije jako viskozno pa se relativno brzo upija pa je dobro i za masnu i mješovitu kožu. Najčešće ga koristim za vrhove kose jer ne masti (naravno, ne smijete pretjerati). Za njegu lica, kombiniram ga u mješavini za masnu i dehidriranu kožu :
  • 10ml biljno ulje lješnjaka
  • 5ml biljno ulje avokada
  • 5ml biljno ulje jojoba
  • 5ml biljno ulje sjeme marelice
ULJE SJEMENKI GROŽĐA (hladno prešano): bogato vitaminima, mineralima, linolnom kiselinom i drugim esencijalnim masnim kiselinama,. a sadrži veliku količinu vitamina F.Ovo ulje je vjerjatno najpopularnije u njezi masne kože, proširenih pora i akni, jer je slabo viskozno i brzo se upija ali to ne znači da nije komedogeno. Osobno ne bih preporučila korištenje samog. Dobra formulacija mješavine koja uključuje ovo ulje može super djelovati protiv mitesera, masne kože i akni ali samostalno bi moglo napraviti probleme jer sadrži visoki postotak linolne kiseline koja je komedogena. 
ULJE PLODA DIVLJE RUŽE(hladno prešano): Jedno od najdragocjenijih ulja i jedno od mojih najdražih. Pogotovo jer odlično djeluje protiv ekcema, bora i ožiljaka. Koristim ga samostalno na području oko očiju i u mješavinama s ostalim uljima u njezi lica kao kuru kad mi je koža jako beživotna, a posebno ga volim za vrat i dekolte. 

Moj recept glasi ovako: 
  • 10ml biljno ulje avokado
  • 5ml biljno ulje makadamije
  • 5ml biljno ulje ploda divlje ruže
ULJE SUNCOKRETA (hladno prešano): jedno od dražih iz razloga što nije komedogeno a odlično je kao nosač eteričnih ulja jer duboko prodire. Savršeno za čišćenje lica i njega koristim u kombinaciji s ricinusom za izradu uljne mješavine za čišćenje lica i za Oil Cleansing metodu o kojoj sam Vam pisala u ovom postu. 
ULJE JOJOBE (hladno prešano): zapravo nije ulje već tekući vosak. Jojobu obožavam već godinama. Nikad ju ne koristim samu jer može isušiti već u mješavinama s ostalim uljima. Obožavam ju posebno kada me napadne period jakog mašćenja ili isušivanja jer istovremeno štiti i djeluje na lučenje sebuma. Koristim i za njegu tijela ali radije ga čuvam za lice jer na tijelu mi odgovaraju ostala ulja koja su hranjiva i gusta.
Svoj recept sam napisala malo više gore, ali ponovit ću još jednom:
  • 10ml biljno ulje lješnjaka
  • 5ml biljno ulje avokada
  • 5ml biljno ulje jojoba
  • 5ml biljno ulje sjeme marelice
ULJE AVOKADA (hladno prešano): kratko i jasno: ovo je ulje koje moraju imati apsolutno svi. Nije komedogeno pa odgovara svim tipovima kože uključujući masnu i aknastu, ne možete pogriješiti s ovim super uljem. Osnovni zadatak mu je hidratizacija i s njime možete puno toga: kapnut u kremu koja nije dovoljno hidratantna, kapnut u losion za tijelo, gel za tuširanje, šampon, regenerator... a kao njega za lice najbolje je u kombinaciji s ostalim uljima. Kod masne i mješovite jojoba, lješnjak i suncokret, a kod suhe s makadamijom, arganom, pšeničnim klicama i shea maslacem. Odmah Vas moram upozoriti da ne miriši baš ugodno ali kako je korisno,morate mu oprostiti.
POLYSORBAT 60: nije ulje i ne spada u ovaj post ali kako se našao na fotki, opisat ću što je. Polysorbat je  polusintetski emulgator za izradu tekućih emulzija. Ovo je potpuno  siguran i biorazgradiv sastojak koji služi da svoj uradak pretvorite u tekuću emulziju. Nije komedogen niti štetan. Koriti se u omjeru 1:10 u korist ulja. Ja ga koristim za izradu svog ulja za čišćenje
Recept:
  • 80 ml ulje suncokreta
  • 10 ml ricinusa
  • 10 ml polysorbata
Ova mješavina služi za čišćenje šminke, ricinus dubinski čisti pore a suncokret ih steže, s tim da ricinus možete povećati maximalno na 30 % ali nikako više od toga jer može isušivati. Više o toj mješavini sam pričala u ovom videu.
ULJE RICINUSA (hladno prešano): osim za mješavinu koju sam opisala, ricinus koristim za trepavice i vlasište. Ponekad ga pomiješam sa sezamom, a najčešće samog. Za vrhove kose ne djeluje i tu je bolje koristiti neka druga ulja.
ULJA SJEMENKI MALINE, KUPINE I ŠLJIVE BISTRICE sam opisala nedavno u ovom postu, definitivno sam oduševljena sjemenkama šljive,i vrlo brzo mi je priraslo srcu.
ULJE MAKADAMIJE (hladno prešano): sadrži oleinsku kiselinu te vrlo visok sadržaj plamitoinske kiseline koja se nalazi u sastavu lipida mlade kože, a kako koža stari postotak te kiseline znatno pada. Takav sastav čini biljno ulje makadamije idealnim za tretiranje suhe i zrele kože. Izvrsno je i u njezi kože oštećene suncem. Ugodnog je, orašastog mirisa i brzo upijajuće. Stabilno je i sigurno za korištenje. Ja ga koristim u mješavini protiv celulita o kojoj ću Vam uskoro pisati, te na vrhovima kose. Rijetko koristim na licu jer ne odgovara mojoj mješovitoj koži, zato je super za suhu kožu.
ULJE ARGANA: nedavno sam dobila i ovo dragocjeno ulje, ali koristim ga za masažu lica i nakon nje ostavim kao masku nekih pola sata. Fantastično anti age ulje ali prilično komedogeno pa ne koristim na licu osim kao masku koju kasnije isperem.
ULJNE MJEŠAVINE I MACERATI :
Što je macerat, pisala sam u ovom postu, a mješavine koje imam su za razne namjene.
ULJE ZA VENSKU CIRKULACIJU PRUNUS NATURA: naziv sve govori, radi se o mješavini kojom se masiraju vene na nogama u svrhu olakšavanja tegoba. Sastav: corylus avellana seed oil, helantus anuu seed oil, sesamum indicum seed oil, cupressus sempervierens oil, citrus limonum peel oil, boswella cartier oil,
ULJNI REPELENT PRUNUS NATURA: ovo je mješavina biljnih i eteričnih ulja koja služi tjeranju gamadi oko tijela. Koristi se direktno na tijelu i tako odbija komarce, muhe, krpelj i sve ostale gmizavce i letače i ovo ljeto me spasilo. Usput njeguje kožu i miriši super. 
ULJA ZA MASAŽU AROMARA: razna ulja s različitim mirisima. Ne koristim često jer na žalost nemam nikoga tko će me masirati :/
AROMARA CRNI KIM o kojem sam pisala u ovom postu.
NENADMAŠIVA MJEŠAVINA za ženske probleme GYNO PRO o kojem sam pisala ovdje.
AROMARA PSO EX mješavina za kožu sklonu psorijazi. Ovu mješavinu još nisam pošteno isprobala, ali planiram pa ću napisati svoj dojam.
MACERAT GOSPINE TRAVE: nadaleko poznato ulje, izuzetno djelotvorno kod strija, ožiljaka, rana, oštećene kože pa i problema na intimnim područjima. Iako možete čitati kako ga mnogi koriste za sunčanje, obavezno izbjegavajte na suncu jer je fototoksično.
MACERAT SMILJA I GOTU KOLE o kojima sam pisala u ovom postu.
NIKEL ULJE DIVLJE RUŽE: ovo nije biljno ulje divlje ruže poput gore opisanog već mješavina avokada, jojobe, pšeničnih klica, vitamina E i divlje ruže. Služi za njegu suhe kože i bojim se da bi za mene moglo biti komedogeno pa ću isprobati za njegu vrata i okoloočnog područja.
NIKEL ULJE ZA CIRKULACIJU I KAPILARE: mješavina badema, bor, jojoba, lavanda, limun, ružmarin i lješnjak. Sastojci obećavaju pa ću isprobati čim potrošim mješavinu za vene od Prunus Natura.
ADRIA SPA ULJE PROTIV CELULITA: iako radim svoje ulje protiv celulita koje mi je super, baš me zanima učinak ove mješavine pa ću uskoro krenuti s testiranjem. Sastojci: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Oil, Decyl Oleate, Corylus Avellana Seed Oil, Macadamia, Simondisia Chinesis Seed Oil, Citrus Aurantium Dulcis, Pelargonium Graveolens Oil, Tocopherol
ADRIA SPA ULJE PROTIV STRESA: mješavina koja pomaže da se tijelo opusti od nakupljenog stresa. Divno miriši i nije jako masno. Sastojci: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Oil, Decyl Oleate,  Simondisia Chinesis Seed Oil, Citrus Aurantium Dulcis,Medica Limonum, Lavandula Hybrida, Tocopherol
ADRIA SPA ULJE JOJOBE: ovo ulje nije mješavina već biljno ulje jojobe, odnosno tekući vosak kao što sam gore više napisala. Nema podatka da li se radi o hladno prešanom ulju pa taj dio ne znam.

ETERIČNA ULJA:
O eteričnim uljima sam malo pisala, ali planiram dosta postova. Moja trenutna postava izgleda ovako:
TAMJAN I ILANG-ILANG dio uljne mješavine o kojoj sam Vam pisala u ovom postu
BOROVICA, GREJP, RUŽMARIN I ATLASKI CEDAR ulja koja koristim za anticelulitnu mješavinu o kojoj uskoro više.
PAPRENA METVICA, LIMUN I KLINČIĆ koje koristim za izradu paste za zube o kojoj sam Vam pisala u ovom postu.
SUHA ULJA:
NUXE suho ulje koje vjerujem da nema tko nije probao. Koristim za tijelo i ponekad za kosu. 
GREEN GIRL ON CLOUD NINE: suho ulje koje me raspametilo i slobodno mogu reći, najbolje ikada! Recenzija ovdje.
GREEN GIRL UNDER YOUR SPELL: najveće otkriće i nešto što mi je obilježilo ljeto. Obožavam ga!  Recenzija u ovom postu.
CAUDALIE SUHO ULJE: Nažalost, ovo ulje najmanje koristim. Ne sviđa mi se miris koji podsjeća na grožđe i na mojoj koži se ne razvija u dobrom smjeru. Malo se teže upija u odnosu na ostala, no ionako nije deklarirano kao suho pa mu opraštam.
MOJA TOP LISTA BILJNIH ULJA:
  • avokado
  • lješnjak
  • ulje divlje ruže
  • ulje šljive bistrice
  • ulje suncokreta

KOJA ULJA PROVJERENO NISU KOMEDOGENA:
Sva ulja koja imaju visoki postotak linolne, linolenske (divlja ruža, noćurak, boreč, sjemenke grožđa...) i laurinske (kokos..) kiseline su komedogena bez obzira da li se brzo ili sporo upijaju pa pripazite da Vas ta činjenica ne zavara. Takva ulja se miješaju u dobrim formulacijama i onda se koriste bez straha od začepljivanja pora. Ulja koja su nekomedogena i koja bez straha mogu koristiti svi su:
  • lješnjak
  • avokado
  • jojoba
  • suncokret
  • jangu
  • sjemenke marelice
  • skvalan (squalan)

I za kraj, ne zaboravite ulja i mješavine kupovati od renomiranih proizvođača koji posjeduju certifikate i dobivaju proizvode hladnim prešanjem. Rafinirana ulja koristite za njegu tijela i skidanje makeup-a.

Koja ulja su Vaš izbor? Slobodno napišite recepture u komentarima i podijelite ih s nama:)

69 komentari:

  1. Ja volim ulja kao multifunkcionalne preparate za negu, ali u ovoj kolekciji sam se izgubila kao Alisa u Zemlji čuda :D
    Koristila sam nekoliko ulja za kosu (pretežno komercijalnih, a pre neki dan sam otkrila da sam neka koristila na potpuno pogrešan način lol). Takođe, često koristim ulje badema za skidanje maskare, ulje avokada za negu lica i još neke uljane mešavine koje sam pokupila krstareći po dm/ u Berlinu, a koje su se fino pokazale. Na telo najviše volim da mažem Weledina masažna ulja jer se lako i relativno brzo upijaju (u poređenju sa sličnim drugih brendova). I to bi bilo to, što se tiče moje ljubavi prema uljima :D. Ti ipak vodiš lol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E lažem! Baš pre par dana mi je stiglo ulje za masažu kuperozne kože (u pitanju je mešavina za profesionalnu upotrebu), koju planiram tek da isprobam zajedno sa mamom, pa ću ga spomenuti u nekom od budućih pisanija na blogu :D.

      Izbriši
    2. Komrcijalna ulja za kosu uglavnom nemaju bajan sastav i to nije-to. Mada, priznajem da ih ponekad volim koristiti, posebno Morocan Oil i Avonov serum za vrhove.
      Ulje za masažu kuperozne kože me izuzetno zanima i jedva čekam čitati o njemu!

      Izbriši
  2. Au koja kolekcija ! Gdje ih čuvaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam mali ormarić u kojem ih čuvam, uglavnom su sva dosta stabilna ulja ali obavezno su zaštičena od topline i svjetlosti.

      Izbriši
  3. Mene zanima ovo Pso-ex ulje ,kako i s čim ga namjeravaš iskombinirati za mazanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pso-ex je već gotova mješavina koja se koristi kod problema s psorijazom, kožnih oštećenja, kontaktni i seboreični dermatits i neurodermitis. Njega sam mislilakoristiti kad baš krene jako crvenilo i svrbež ali iskreno, malome smeta miris lavande jer ju ja osobno ne preferiram :/

      Izbriši
  4. Zavidna kolekcija ulja ;)
    Također ih obožavam. Spašavaju moju suhu kožu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uživala sam u ovom postu,zaista svaka čast,toliko si predana i vredna da nema reči za to :). E sad meni se ulja sve više dopadaju kako se okrećem i prirodnoj kozmetici pored zdrave ishrane,volela bih mnoga da probam,za sada imam samo bademovo ,i imam neko masažno od Lavande,volela bi da probam ovo od Avokada,i kokosovo bih volela takođe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Čitala sam da si oduševljena bademovim uljem, još kad probaš ostatak, zaljubit ćeš se poput mene :))

      Izbriši
  6. ...ipak ima netko tko nije probao Nuxe ulje-JA!!
    Ali zato ova druga b.u i e.u znam u dušu...
    baš mi je dobro došlo ovo podsjećanje na djelovanje nekih ulja jer su mi zalihe pri kraju i moram u nabavu pa se bacam na izradu nekih mazarija...
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si itekako zaslužna u moje sve jače zaljubljivanje u ulja :D A puno sam naučila i iz knjige i pripemam se neštosmučkati i sama :)

      Izbriši
    2. Joj što mi je drago da sam te "navukla" na do it your self...posebni je gušt kad imaš neki svoj "proizvod" onda se još ćešće trackaš...ako nekad i ne uspije mućkalica za lice- za noge će biti super.

      Izbriši
    3. Istina, a najviše mi se sviđa što možeš biti jako kreativan i svašta raditi po svom ukusu, ipak, masažne pločice još nisam savladala :D

      Izbriši
  7. Svaki tvoj post je poucan :-) meni su ulja pomogla kad dermatolozi nisu I od tada se trudim nauciti sto vise. Hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam za puno slučajeva gdje dermatolozi nisu mogli pomoći a ulja i aromakozmetika napravila čuda.
      Hvala :)

      Izbriši
  8. carice! Nadmašila si samu sebe. Kako vjerujem da dosta čitaš o tematici, znaš i sama kako je teško naći pametan, konkretan članak s ključnim informacijama vezano za ulja i njegu. Malo je reći da sam oduševljena ovim tvojim postom :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je. Čitam na sve strane ali najviše sam naučila od Green Girl koja je imala živaca za moja pitanja. Isprobavajući puno toga sam sama shvatila kako reagira na mojoj koži i tako je nastala moja top lista. Iako koristim još svašta, bez ulja ne želim nikad više ostati.
      Hvala :*

      Izbriši
  9. Ijao, kakva kolekcija! Tu ima više ulja nego što ću ja upotrebiti tokom celog svog života :) Baš slabo znam o uljima i slabo ih koristim te mi je ovaj post jako koristan, dosta sam toga naučila, hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je bio koristan, kada se jednom navučeš, oduševit ćeš se :)

      Izbriši
  10. Dodjoh samo da ti izjavim ljubav :))) Divlja ruza, kokos i avokado su na listi omiljenih a posto je ovog vikednda Vege fest, kolekcija ce se sigurno naglo povecati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)) Uh jedva čekam da čujem i vidim čime ćeš se počastiti :))

      Izbriši
  11. Ja imam ulje nocurka od nikela i nosam bas zadovoljna s njim za lice pa jel imas mozda prijedlog kako ga je najbolje iskoristiti? :) tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ulje nije cisto ulje nocurka vec mjesavina u kojoj je nocurka najmanje. U kojem smislu nisi zadovoljna?

      Izbriši
    2. Trebao bi biti za hidrataciju suhe koze a ja ne vidim neki poseban ucinak, sporo sr upija a ne hidratizira..:(
      Od tvoje kolekcije mi se jako svidja sezam, mislim da njega kupujem :) tamara

      Izbriši
    3. Imala sam ga davno al sjećam se da me nije nešto oduševilo. To nema veze s uljem noćurka (npr Primavera), ovoje mješavina s ostalim uljima. Sezam je super ulje, ja ga ne koristim na licu pa ne znam kako hidratizira, u tu svrhu ti preporučujem avokado.

      Izbriši
  12. Predobra kolekcija, ali nije mi jasno kako sve to stignes koristiti! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Uh, ode to začas, posebno u njezi tijela, dok ja namažem svoj celulit, 100 ml ode u manje od mjesec dana. Najduže traju ona ulja za lice i oko očiju jer treba samo par kapi.

      Izbriši
  13. post prepun krasota :D
    bez kokosa nisam nikada, a trenutno su tu još noćurak, ricinus, jojoba i pšenične klice... ulja su mi bolja od bilo koje kreme, pa ih koristim za noćnu njegu... moram si još nabaviti ružu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Kokos ne koristim, mada ću ga nabaviti za kosu, a ruža je odlično ulje za naše godine :)

      Izbriši
  14. Svaka čast, stvarno si se potrudila! Vidim da obavezno moram nabaviti ulje lješnjaka za moju problematičnu kožu i suho ulje od GG ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da se trud isplatio i da sam pokazala koliko volim ulja :)) Lješnjak je odličan za problematičnu kožu a GG suho ulje naprosto prekrasno:)

      Izbriši
  15. Ovde ima vise ulja nego sto ja potrosim mesecno za kuvanje :))))
    Sva cast na kolekciji...ide u "saved" postove za detaljnije proucavanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, i kod mene ima više ulja za njegu nego što potrošim u prehrani :)

      Izbriši
  16. Tekst je odličan,svaka čast!Vidi se da si ovu temu prostudirala do u "sitna crevca" :).Probala sam samo kokosovo ulje za kosu i telo,odlično je.Za lice sad znam šta mi je činiti,odlično mi zvuči tvoja smeša od 4 ulja :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) Drago mi je ako je bilo korisno:) Kokosovo ulje sam i ja koristila za kosu i tijelo ali i kuhanje. Koliko ja znam, ne koristi se baš u njezi lica jer je komedogeno a za suhu kožu ima boljih.

      Izbriši
  17. Wooooow koliko ulja :D:D:D Ulje lješnjaka mi je omiljeno bazno ulje jer se upije za čas <3 Voljela bih probati ulje avokada, a ova Adria Spa me već neko vrijeme mame pa se nadam recenzijama <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je lješnjak najdraže bazno ulje, obožavam ga ali avokado je predivno ulje i ne želim ostati nikad bez njega. AdriaSpa kreće u upotrebu pa pišem dojmove :))

      Izbriši
  18. Svaka čast na ovom iscrpnom i poučnom postu :D Što se tiče kolekcije ulja mogu samo reći wow i pokriti se ušima jer je su moj glavni domet suha ulja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj početak zaljubljivanja je krenuo preko suhih ulja pa eto kako je završilo :D

      Izbriši
  19. Woooow super post i spremam ga za ubuduće kad napokon počnem koristiti ulja pa da se opet informiram :) Ali šaljem mami koja je počeka koristiti ulja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti je koristan i informativan :)

      Izbriši
  20. Hvala ti Martina i na ovom iscrpnom postu, koji sam bookmarkala isti čas <3
    Još uvijek nisam na "ti" s uljima, čisto iz razloga jer nisu najpraktičnija stvar na svijetu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidio, ulja nisu najpraktičnija ali su jako korisna pa možda nekad ubaciš u svoju rutinu :)

      Izbriši
  21. Može li se ulje avokada (hladno prešano) koristiti samostalno na licu na mješovitoj i masnoj koži?
    I može li se koristiti samostalno za njegu područja oko očiju?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može naravno. I sama ga često stavljam samo na lice i oko očiju. Obzirom na masni tip kože dobro ga je pomiješati s uljem lješnjaka kako bi se bolje upijalo.

      Izbriši
    2. Ok, hvala:):) Pitam jer imam samo to ulje doma, a čitala sam da na lice nije dobro staviti samo jedno ulje.
      Stavlja se na vlažno ili suho lice?:)

      Izbriši
    3. Ulja se uvijek stavljaju na vlažno lice, obino se pošprica hidrolatom ili termalnom ili jednostavno običnom vodom. Dovoljno je par kapi, ne smiješ pretjerati s količinom kako bi se dobro upilo. Vlažna koža omogućava bolje upijanje. Ne da nije dobro koristiti samo jedno ulje, već se radi o tome da neka mogu dugoročno isušiti kožu a neka mogu biti prehranjiva, zato se rade mješavine kako bi se prilagodile tipu kože.

      Izbriši
    4. A ako se koristi uz druge kreme, krema ide prije ili nakon ulja?
      Može li se ulje avokada staviti pola sata nakon kreme sa salicilnom ili AHA kiselinama ili je bolje staviti neku običnu hidratantnu kremu? Ispričavam se što gnjavim:)

      Izbriši
    5. Ulje ide prije, a sad ovisi kakva je krema i koji su sastojci,ako ima hijaluronsku kiselinu ili neke sastojke protiv akni (bha, aha) onda neće djelovati preko ulja pa takve kreme koristi same na čistu kožu. Ja avokado pomiješam u dlanu s hidratantnim kremama ili stavljam ispod istih kada se dobro upije. Mislim da nakom BHA ili AHA kiselina bolje staviti neku laganu hidrataciju, čisto kako bi te kiseline bolje djelovale.

      Izbriši
    6. Imam još samo jedno pitanje:)
      Pod kapnuti ulje u šampon, gel za tuširanje, losion.. misliš pomiješati na ruci ili se može staviti u bočicu gela, šampona?

      Izbriši
    7. Ovisi, ja imam neke šampone koji me jako isušuju pasam kapnula odmah(1-2kapi),i obično tako radim s proizvodima koji me ne hidratiziraju dovoljno. Ako nisi sigurna, prvo isprobaj neku manju količinu u ruci ili nekoj posudi da ne zezneš čitav proizvod. Samo računaj 1-3 kapi na 200 ml

      Izbriši
  22. Draga Martina, beskrajno ti hvala na ovom divnom blogu!
    Svašta sam naučila od tebe otkako sam te otkrila prije par mjeseci :). Krenula s kemijskim pilinzima, napravila serum C :) a planiram počet i eksperimentirati s uljima. Baš sam dobila na poklon ulje od marelice od kemiga i odgovara mi za lice navečer (mješovita koža, 36 godina).
    Hvala na još jednom divnom postu i veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Helena, hvala tebi na čitanju i praćenju :) Ulje marelice je prekrasno ulje, nije komedogeno, fantastično za osjetljivu kožu, iritacije i kosu :) Mislim da ćeš se vrlo brzo navući na ulja poput mene :))

      Izbriši
    2. Pokušala sam prije neka druga ulja ali ni jedno mi nije bilo ovako super, baš se lijepo upije u kožu preko noći. Sad definitivno kupujem plod ruže i lješnjak :)))

      Izbriši
    3. Sva tri su i moji favoriti, ikadaih pomiješaš, dobit ćeš prekrasnu mješavinu u kojoj ćeš uživati :)

      Izbriši
  23. Jupi, jupi, jedva čekam :). Sad trenutno radim kuru s mliječnom, tek sam dva ciklusa prošla, ali nakon toga se bacam na ovu mješavinu, barem za noćnu njegu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja koristim uglavnom noću. Za dan više volim kreme ispod pudera, nekako mi puder ne sjedne dobro preko ulja osim ako nije jako hladno, onda dodam malo ulja ispod kreme.

      Izbriši
  24. Avokadovo ulje mi je, uz badem, na samom vrhu u njezi kože navečer. Još da nabavim par njih i mirna sam :D

    OdgovoriIzbriši
  25. OK, sad se osjećam k'o totalni bedak!
    Što se tiče ulja imam samo Macadamiju od AlpStories, Badem od Olivala (ali mislim da je ono s obzirom na cijenu komercijalno :P), neki dan sam kupila ricinusovo od Kemiga za nokte i ruke, i imam ovo novo Olival zlatno ulje...
    No eto, kako to obično biva s tvojim postovima - sad MORAM nabaviti ulje od avokada :D :P
    Pa makar stajalo u ormariću, ali moram ga imati :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Već dugo koristim biljna ulja u njezi tijela i kose .Super sam zadovoljna.U njezi lica sam ih izbjegavala zbog mješovite kože,sjajnog čela,pora koje se pune i pokojeg mitesera na nosu.Čitajući tvoje divne postove odlučila sam pokušati.Prvo sam nabavila ulje lješnjaka i koristila ga za masažu lica.Nakon završetka masaže bih ga isprala.Onda sam ostavljala ulje na licu još nekih pola sata ili sat i tek onda bih ga isprala.Sve je bilo o.k.Lice mi se nije dodatno mastilo..Nakon što si napisala da je ulja najbolje koristit pomiješana, nabavila sam ulje avokada i jojobe, pomješala s uljem lješnjaka i nanjela na lice iznad seruma.Ta je mješavina stala na licu oko 2-3 sata.To sam uradila 2 puta u tjedan dana , a onda su mi izbile akne na bradi.Možda sam u nečem pogriješila ili ulja stvarno nisu za moje lice ?
    Hvala ti draga na odgovoru.

    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Željka, postoji jedna "kvaka" kod ulja i prelaska na njegu pomoću njih. U početku se mogu pojavljivati akne što je znak da koža odbacuje kemiju i prihvaća prirodne lipide i to traje kratko vrijeme i potom se smiri. Ja bih ti preporučila mješavinu od 50 posto lješnjaka, 30 posto jojobe i 20 posto avokada i doslovno jedna, dvije kapi za cijelo lice, oko očiju i vrat na vlažno lice. Nije potrebno stavljati previše ulja, poanta je da se brzo upije.

      Izbriši
  27. Hvala ti na savjetu.Bit ću uporna i nadam se dobrim rezultatima.

    OdgovoriIzbriši
  28. Dear Skin :)
    Otkad sam prije mjesec dana otkrila tvoju stranicu više ništa od kozmetike ne kupujem prije nego li proučim kakvu ste Vi dali Recenziju, svaka čast , ovako nesto ne postoji, odgovor na SVAKO pitanje, iskreno mišljenje i savjet.
    Iako postoji dosta o uljima, ja sam potpuni početnik pa molim savjet koje ulje kupiti. Dakle, imam 34 godine, koza dehidrirana, sklona aknama na području brade (uvijek ih je nekoliko crvenih i upaljenih) a tip koze ne znam odrediti dali sam suha ili masna koza :( Help, sto kupiti da smirim i pokušam spriječiti konstantne problemčiće :) unaprijed veliko hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na čitanju :) Za početak kupi ulje lješnjaka i jojobe te pomiješaj u jednakim omjerima. Navečer na čisto i vlažno lice staviš par kapi te mješavine umjesto kreme.

      Izbriši
  29. Molim Vas, možete li mi reći koja bi bila idealna mjesavina ulja za moju suhu kožu? Nije problematična, imam samo malkice proširene pore, 27 mi je godina? Hvala unaprijed?

    OdgovoriIzbriši
  30. Postovana,
    Mozete li preporuciti provereno dobrog i kvalitetnog proizvodjaca hidrolata, biljnih ulja i etericnih ulja u Srbiji ili distributera?
    Hvala unapred

    OdgovoriIzbriši