Sisley Paris

Posted by Dear Skin at 01:24





Sisley je Francuska tvrtka koja stvara luksuzne proizvode za njegu koze, makeup i parfeme.

Obitelj d'Ornano specijalizirala se za stvaranje kozmetike generacijama.

Sisley osniva Hubert d'Ornano  strucnjak za aromaterapiju i fitoterapiju 1976. godine . Vrlo rano je shvatio    da biljni svijet nudi ogromno polje istrazivanja , preko 800 000 biljaka na Zemlji.

Hubert je bio istinski pionir , kombinirajuci znanje , strog pristup i specijalizaciju svojih istrazivackih laboratorija.
Koristenje biljnih aktivnih sastojaka i etericnih ulja u kozmetickim proizvodima jos je uvijek vrlo inovativan koncept Sisley tvrtke.

Danas, Sisley je jedan od lidera luksuzne kozmetike i ima jednu od najjacih stopa rasta u industriji.
Sisley proizvodi prodaju se na svih pet kontinenata i u preko 80 zemalja.

Svoj uspjeh, Sisley duguje u velikoj mjeri kvaliteti svojih proizvoda i nude ciljana rjesenja za svaki tip koze.


Imala sam prilike probati mnogo Sisley proizvoda: parfeme, dekorativnu i preparativnu kozmetiku.

Evo i mog trenutacnog Sisley haul-a:


Botanical D-Tox, tretman za detoksikaciju koze i koliko sam cula, u Francuskoj ga ne stignu proizvoditi koliko je trazen. Recenzija ovdje

Flower Express maska, najdraza ljetna maska, recenzija ovdje 

Eye Countor Mask, o njoj sam pisala vec puno hvalospjeva, recenzija ovdje 

Reparatrice krema, recenzija ovdje 

Soapless facial cleasing bar, Phyto pate moussante i cetkica o kojima sam pisala ovdje



Volim i dekorativne  proizvode kuce Sisley. Vecinu sam dobila kao drage poklone, a nesto sam se sama pocastila.


 Phyto Bush rumenilo u nijansi Pinky Coral kojeg sam predstavila ovdje 

Sun Glow duo u nijansi Peach Gold, fantastican proizvod koji mijenja puder, rumenilo i bronzer, vise u ovom postu .

Long lasting ruzevi u nijansama L29 I L33 , vise o ruzu sam pisala ovdje

Phyto sjajila u nijansama nude i beige rose.

Za zimu si zelim Black Rose masku koju sam puno puta isprobala i mislim da ce se  savrseno boriti protiv zimske dehidracije :)


Sisley Hrvatska ( klik )

u ovo projektu za prestanak pusenja poklanja jedan fantastican proizvod kojeg sam i sama imala, i mislim da ce te biti odusevljene :)

Koji su Vasi favoriti Sisley kozmetike ?

33 komentari:

  1. brand kojeg izbjegavam jer znam da bih se zaljubila i definitivno bankrotirala :)
    no znam koji će biti prvi proizvod koji ću si kupiti - Eye Countor Mask

    i dekorativa im je divna, posebno rumenila, ali preparativa je ta na koju padam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem :D

      Probas, zaljubis se i tako...ostalo je povijest :D

      Izbriši
    2. upravo to, tako da čekam neke bolje dane za to :)
      to je ono o čemu smo pričale, teško je s konja na magarca, pa zasad ostajem na magarcu da ne padnem opet s konja na njega :)

      Izbriši
    3. Polako...kada dodjes u moje godine..stignes :D

      Izbriši
  2. Nisam mnogo isprobavala ali ono sto jesam svidjelo mi se.

    Zasad moj favorit je njihov tekuci puder , lice kao da dobije 3D dimenziju, i bila mi je dobra ona Hydra Flash krema , stvarno dobra.

    Bravo za sponzora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam Hydra Flash, stavljala sam ju kao masku.

      Puder je super, posebno mi se svidja sto je lagan i nemam osjecaj maske na licu.

      Izbriši
  3. Nemam ništa od njih konkretno, možda eventualno koji uzorak nekog proizvoda za njegu kože. Ja se slažem sa Mkeup obsessed, ne želim još ništa isprobavati od njih dok ne bude u financijskoj mogućnost da si mogu priuštiti iste bez problema. :D
    Inače imaju jako posebne i neobične mirise i volin šta se zbog toga ističu od drugih. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se slazem s vama, kada se jednom navuces na Sisley tesko je odoliti ...

      Ja si ponekad priustim , ali uvijek uz prethodno dobro testiranje.

      Parfemi su genijalni, imala sam dva primjerka :)

      Izbriši
  4. Takođe, ništa ni od ovog brenda nisam isprobala :( samo upotpunjujem svoju listu želja... Mislim da ne bih mogla sve želje sebi da ispunim čak i da imam milijarde :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaa, ovo si odlicno napisala : " Mislim da ne bih mogla sve želje sebi da ispunim čak i da imam milijarde :) "

      Potpis!

      Izbriši
  5. Cim vidim cijenu vise nista nije vazno.
    Da imam dosta novaca kupila bih a ovako sa skromnim budjetom ni ne isprobavam.
    Svakako me odbija cijena :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sisley spada u pravi luksuz pa samim time je i cijena mnogima nepristupacna. Ja iz svog iskustva mogu reci da mi nikada nije bilo zao ni jednog novcica kada sam u mogucnosti da si nesto priustim :)

      Izbriši
  6. Ja nisam nikad probala nesto od njih :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Kupila sam eye masku na tvoju preporuku. Skupa je ali vrijedi.

    Uostalom ima 30 ml i u 5 mjeseci nisam potrosila ni trecinu.

    Imas li iskustva s njihovim serumom protiv pora?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna s maskom :)

      Nazalost nisam probala serum za pore, samo onu instant bazu.

      Izbriši
  8. Eau du soir mi je jedan od omiljenih parfema. Imam ruz L9 i to je sve :D. Prije dok sam harala parfumerije, znali Su nudit testere ali sam odbijala da se ne navucem pa bi umisto za sebe, uzimala za muža XD.
    Inače bi rado koristila i preparativu i dekorativu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divan mi je taj Eau du soir, i krema za tijelo iz te linije je super, bas njeguje za razliku od ostalih mirisnih mlijeka koji me uglavnom isusuju.

      L9 nijansu moram pogledati, sviđaju mi se njihovi ruzevi iako sam ja svoje primjerke dobila na poklon o dragog:)

      Izbriši
  9. Nisam probala nista osim parfema :(
    Gledala sam pre nekoliko dana u Sephori...imaju svasta... Nadam se samo da kvalitet opravdava cenu ;) Onda je ok ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da ces jednom isprobati neki proizvod :))

      Izbriši
  10. okoloocna maska,maska za lice zaboravila naziv,maska crna ruža,krema all day all year,krema od krastavca i d-tox tretman..to sam probala i sve savrseno!!!!!!!! želim sveeee probatiiiiiii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, uh, nabrojala si sve same favorite.

      Krema All day all year mije dugo godina na wl. Nikako se odluciti na soping :)

      Izbriši
  11. Uh, kakvu predivnu Sisley postavu imas, ne zna se sta je ljepse <3
    Od njih imam samo korektor za podrucje oko ociju, dobila na poklon :)
    I nedavno sam se sjetila da sam davnooo imala i njihov sjaj za usne, isto poklon ali tada nisam znala da je to skup poklon XD
    i taj sjaj mi je bio the best ikada, brzo sam ga potrosila :)
    Na WL mi je ta krema za regeneraciju, i naravno okoloocna maska, eines schones tages... XD
    Osvojila si me uzorkom mlijeka za cis.lica- uh, moram ga izbaciti iz glave XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Korektor je rijedak dosta ali mislim da je zato jer je usput i krema, pa ima i njegujuca svojstva.

      Sjajila su super, nemam zasad prigovor na nista iz moje kolekcije.

      I da, mlijeko je fantasticno :)

      Izbriši
  12. red rose maska je po meni njihova najbolja maska, a sve sam ih probala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pardon, black rose :D

      Izbriši
    2. Fantasticna maska i dugo, dugo na WL :)

      Izbriši
  13. Prvi puta pišem iako čitam ovaj blog već duže vrijeme i moram priznati da je super. Osim ovog pratim još samo Lisu Eldridge :)
    Super je ova inicijativa za prestanak pušenja i želim vam sreću. Ja sam prestala prije 8 godina pa znam što vas čeka :)
    S obzirom da volim kozmetiku, a imam užasno osjetljivu kožu isprobala sam svašta i ne mogu se opredijeliti za najdraži brend. No svakako što se tiče pilinga Sisley ima najbolji proizvod i totalno sam njime oduševljena.Botanical Gentle Buffing Cream je genijalan.
    Trošim već treću teglicu i namjeravam ga kupovati i dalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na citanju i pracenju :) Zaista sam polaskana <3

      Sto se tice prestanka pusenja, vec me sad hvata nervoza , ali nadam se da cemo sve uspjeti kao vi koje ste prestale i svaka Vam cast!

      Gentle Buffing Cream je fenomenalan piling, probala sam ga i ne znam nikoga kome se nije dopao :)

      Izbriši
  14. Ja sam si nedavno kupila par njihovoh stvari i skoro bankrotirala, hahaha... Odlični su mi, ali ako nešto obožavam to je Reparatrice krema i Flower gel maska - fantazija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga dijelimo apsolutno iste favorite Sisley :D

      Izbriši
  15. Dobro napisano :) Zanima me znaš li slučajno tko je distributer u Hrvatskoj za Sisley? Naime, želim kupiti njihov tekući puder, a nema testera u parfumerijama. Jednostavno moram probat ranije da si mogu opravdati cijenu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zastupnik za Sisley je Laura Filia d.o.o., a što se tice testera, ako si iz Zagreba, preporučam ti Sisley dućan u Praškoj, tamo možeš sve isprobati uz stručne savjete :)

      Izbriši