Flop of the 2013

Posted by Dear Skin at 03:04

Što me razočaralo u 2013-toj...




Plodna kozmetička godina je iza mene. Probala predivne proizvode...ipak, bilo je i mnogo promašenih kupovina . Neki od njih su pokloni što je vrlo nezahvalno pisati o svom nezadovoljstvu, no što je tu je: vrijeme je da opišem proizvode koji su me najviše razočarali, što opet ne znači da drugima nisu savršeni.

Počinjem  od kose:



-Kokosovo ulje: silno sam željela da ovo hvaljeno ulje funkcionira i na mojoj kosi, međutim, nikako mi ne odgovara. Nema nikakvog učinka osim masnoće koju teško ispirem.


-Essie Rigenforte balzam za kosu : na mojoj dehidriranoj, obojanoj i prilično rijetkoj kosi: 0 bodova od njege.

Proizvodi za lice i tijelo:

- Apivita maska za lice s krastavcem: iritira, peče i stvara nepodnošljivi osjećaj na mojoj koži. Iako jako volim Apivitine maske, ova je definitivno fail za mene.


- Kiehl's Pineapple Papaya Scrub: piling za lice, koje je iskreno "žali Bože para" :D

Gelast i ne radi svoj posao pilingiranja kože. Eventualno bi odgovarao jako osjetljivoj i nježnoj koži mada i za takve osobe sumnjam da bi bile oduševljene :/

-Kanebo Cramy Soap: poklon mog oca, nažalost, tete su mu prodale proizvod koji isušuje, radi kaos na licu i za mene veliko razočarenje

- Shiseido Benfiance krema za čišćenje, više o njoj, pisala sam u ovom postu.


- Kanebo Pore Clarifyng essence: ovaj proizvod kupite jedino ako ne znate što bi s parama, više o njemu, u ovom postu.


Iz seta na fotografiji , koji mi je relativno ok, izdvojit ću Murad T-Zone Pore Refining gel, koji, osim što nema nikakvog učinka na moje pore, ima nesnošljivi miris za koji treba dobar želudac.


- Restylane  Facial Cleanser: proizvod za nježno umivanje i čiščenje kože- iritira, peče za oči i iza njega sam crvena satima .



-AminoGenesis SPOT LIGHT serum za lice: imala sam zaista velika očekivanja od ovog proizvoda s obzirom da sam do sadašnjim proizvodima bila zadovoljna. Međutim, ovaj serum nije ništa drugo do obične silikonske baze za lice koju možete kupiti u puno povoljnijim brendovima.
Premalo aktivnih sastojaka na kraju popisa, ovaj serum nije ispunio moja očekivanja.



- Vichy Idealia Life serum: slično kao kod gore opisanog- lijepo zagladi, sadrži čak i luminozne čestice koje daju prividno sjajan ten, no ovaj serum moju kožu teško može dovesti do idealne.


-Shiseido Sun protect eye cream, sve napisano u ovom postu.


-Sisley Eye and Lip cream, srecom, imala sam samo testere...dugo sam liječila naotečene i iritirane okice nakon ove kreme.


-Shiseido BB cream: recenziji sam napisala svoje mišljenje.


-Natura Siberica Anti-age maska za lice: ljepljiva, nedovoljno hidratantna, nikakavučinak na mojoj koži, veliko razočarenje. Probat ću koju drugu ovog proizvođača.pa ću donijeti kompletni zaključak-


-Vichy Normaderm Nuit krema, za razliku od Anti-age, ova krema nažalost, nema učinka. Ne upija mi se u kožu pa time ne radi svoj posao čišćenja pora.


- Dr.Brandt BB krema: silno sam željela da mi se dopadne, više u recenziji.


 - Clarins Contour Body ulje: kupila sam ga radi dobrih preporuka, protiv zadržavanja tekućine u tijelu i protiv celulita. Nažalost, za mene ovo ulje ne vrijedi 400 kn (53 eur-a).



-Dr.Pasha mirisna svijeća: prenježan i ne intezivan miris, a ja volim kad prostorija jako mirišiiii. Vosak koji se navodno može iskoristiti za masažu i njegu tijela, totalno je beskoristan i s njime će te imati samo problema dok ga isperete s tijela.



-Dior Forever kompaktni puder : nije potpuni promašaj, no takav učinak pudera, mogla sam kupiti za puno manju cijenu. Nije ispunio moja očekivanja u smislu matiranja i prekrivanja.

-Vichy Dermablend puder: prežalosna sam što moj najdraži Vichy-ev puder u novoj formuli nije više jednak kao prije. Ne prekriva više tako dobro, preslikava se i nije postojan.
Zašto Vichy??? Hoćemo stari Dermablend nazad!!

Drage moje, ovo su bili neki od proizvoda koji me nisu oduševili u 2013-oj.


Ostale kozmetičke ne-favorite, možete pročitati u ovom i ovom postu.

Pišite mi koji su Vas proizvodi razočarali u protekloj godini?

91 komentari:

  1. Nisam znala da su menjali i Dermablend, bas steta.. Ja sam primetila da im je novija verzija Normaderm pudera dosta drugacija a nijense narandzaste.:/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prava šteta s tim mijenjanjem formula :P

      Izbriši
  2. Hvala na pregledu!
    Samo moram dodati da definitivno postoji razlika u tome u kojoj zemlji se kupuju ovi proizvodi. Ja sam uocila razliku u par proizvoda sa ovog bloga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tu činjenicu sam se odavno uvjerila :/ Pojedini proizvodi kupljeni u inozemstvu i ovdje, nemaju veze jedan s drugim :/

      Izbriši
  3. Meni Dior Forever kompakt jedan od najboljih pudera u kamenu. Lice mi savršeno ujednači, zagladi, ne skuplja se u borama i poricima. Drži jako dugo bez popravljanja.
    Sve u sevmu genijalan puder :D

    Ovo drugo nisam probala osim kokosovog ulja :). Tko kaže suprotno od tebe, laže. Ali činjenica je da, iako je masno i otežava kosu, jedno je od rijetkih ulja koje je sposobno prodrijeti u kutikulu. Ja ga stavljam kao pakung, prije pranja kose. I nastojim da mi bar sat vremena bude na kosi. Ako imaš vremena možeš staviti i foliju te malo zagrijati fenom. Meni je obično to sve tlaka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dior Forever nije loš, i možda je nepravedno završio na ovoj listi, mada , kad sam nakon njega probala neke druge pudere, postala sam ljuta što sam dala 450 kn za njega, a ima puno boljih od njega.


      Kokosovo ulje..uh..moja ti kosa očito ne podnosi takve vrste masnoće, ne funkcionira nikako :/

      Izbriši
  4. Ja sam baš htjela isprobati V.Idealia serum, nekako me ova bočica privlačila ...znači ne moram :-( . I ove BB kreme su mi bile dugo na listi :-( ...
    Jedino što se Murada tiče moram reči da se slažem, meni se inače njihova "plava" i "siva" serija ne sviđaju (osim "sivog" gela za umivanje).....ali moram pohvaliti njihov c-serum, po meni najbolji c-serum koji je na tržištu :-).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad ću ja morati probat Murad C serum :D

      Idealia serum mene osobno nije oduševio, što ne znači da ne treb isprobati barem tester da vidiš kako tebi odgovara :)

      Izbriši
    2. Probala sam nabaviti testere, ali sve moje ljekarne postale su "na knap" sa testerima....navodno su dobavljači postali dosta škrti sa testerima i ne djele ih kao prije, ljkearne dobe info letke i samo par kom testera, dok nedugo prije nisu znala šta s testerima jer su ih zatrpavali :-( .
      Što se Murada tiče mislim da sam njihov sav program 99% isprobala, ali me samo taj serum-c oduševio, od njega mi je koža bila jednostavno ljepša, i dok sam njega koristila imala sam osjećaj da su mi sve pore nestale :-) .

      Izbriši
  5. Ja ove godine i nemam previše proizvoda sa kojima sam razočarana ... a i ti sa kojima sam razočarana opet imaju ono nešto - sada ili se meni ljestvica spustila ili sam ja baš okorijela klasa vječitog optimiste ;).

    Štoviše, jedno 3-4 proizvoda sa ove tvoje liste su meni fantastični :) ali vjerovatno je to i do kože i potreba ;).

    U svakom slučaju, one koje nisam isprobala sa ovog popisa mislim da ću izbjegavati ... vjerovatno će mi ostati diverzija na njih :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, svaka koža i potrebe kao i očekivanja su drugačija. Svakom proizvodu dajem šansu, a kako puno isprobavam i koristim, ovako izgleda ovogodišnja lista koje sigurno neću ponoviti.

      Izbriši
  6. Dok sal čitala i gledala fotke skontala sam koliko ja u stvari imam malo preparative jer bukvalno niti jedan od ovih preparativnih proizvoda nisam probala :/ ali mislim da će tako i ostati :-) dr. Pasha svijeće sam i sama probala i ja ih također ne osjetim… eh da probala sam i kokosovo ulje i meni fantastično omekša suhe krajeve kose, žao mi je da tebi ne odgovara ali nekako sam stekla dojam da je tvoja kosa jako zdrava, za razliku od moje, te da ti je ulje totalno nepotrebno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam nekako došla do tog zaključka da je očito moja kosa nije u tako lošem stanju, a i jako je tanka i brzo se masti. Nažalost, rijetko koje ulje mi odgovara na kosi :/

      Izbriši
  7. uh podosta failova, ja srećom nisam imala ni približno toliko velikih razočaranja, ali sam imala dosta proizvoda koji su mi bili onako ok , osrednji, ništa posebno...najveći fail mi je bio Vichy Aqualia Thermal Roll On za okoloočno područje koji je završio ravno u smeće, a ni njihov Hyaluspot gel za prištiće mi je bio fail...nekako me Vichy općenito ove godine nije oduševio...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh..što se tice proizvoda "onako...", "meh" , "osrednji" i slično..mislim da bih mogla napisati poseban post.

      Žao mi je da si imala failova, nažalost, ne može nam sve odgovarati :/

      Izbriši
  8. Ja sam ove godine završila samo sa 4 ili failova u kozmetici, većinom proizvodi za lice (LRP Effaclar Duo i Anthelios Mat fluid, Avene Triacneal)
    Žao mi je da ti ne odgovara Clarins Contour Body ulje, meni dosta pomogne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda si super prošla...kod mene se našlo podosta toga :/

      Clarins ulje nije loše, no nikako nije ispunilo moja očekivanja :/

      Izbriši
  9. Jao ne mogu vjerovati za kokosovo ulje, meni je ono toliko pomoglo otkad sam izblajhala vrhove kose, plus nikako mi ga nije teško isprati iz kose i ne oteža ju, a cimerici je strašno pomoglo u borbi protiv peruti. Baš mi je žao što nisi zadovoljna njime, ja bih ga hladno mogla proglasiti proizvodom godine za svoju kosu :D Ali opet, 100 žena-100 različih kosa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takodjer!
      Meni je to otkrice godine!
      Nadam se da si ga koristila barem 3 mjeseca, jer mu toliko treba da se vidi djelovanje.

      Izbriši
    2. Moram priznati da ga nisam koristila 3 mjeseca. Nisam ni znala da ga treba toliko koristiti. Probala sam jedno 10 puta, no iza svake upotrebe ostajala je samo masna kosa koja visi u rezancima. Baš kako kaže Make up Nered, ne odgovara svima isto.

      Izbriši
  10. Meni je clarins ulje presavrseno i uvik bi ga kupovala. čak i da nema taj 'olaksavajuci' efekt, aromaterapija i osjecaj opustanja su sasvim dovoljni (iako preskupi po toj cijeni ;)).
    imala bih i ja neku listu proizvoda ali bih trebala razmislit... idealia je i meni koma.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok je ulje, no za tu cijenu i činjenicu da se troši kao ludo, zaista nisam ostala oduševljena,

      Vjerujem ti da i ti imaš podugačku listu :D :D

      Izbriši
  11. Odličan post Martina :)
    Žao mi je što te kokosovo ulje razočaralo, meni je strašno puno pomoglo kosi i redovito ga koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)

      I meni je žao da ovo hvaljeno ulje meni nije pomoglo :/

      Izbriši
  12. Dobro je imati i failove na jednom mjestu :D Šteta za Dermablend, Vichy izgleda postaje poznat po mijenjanju formula na lošije :( Ova Apivitina maska je stvarno totalni fail (čini mi se da niti Mell nije odgovarala), preskačem ju definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikada neću prežaliti stari Dermablend, on mi je bio mrak !

      A ovu Apivitinu masku, nikako ne preporučam, barem ne za osjetljivu kožu :/

      Izbriši
  13. Uf, imas fakat puno failova!
    Ja koristim (tj isprobavam) daleko manje kozmetike, pa se manje i razocaram ;)

    Nedavno sam, nakon dulje pauze, opet kupila Balein aqua serum i on vise nema nikakvog ucinka na mojoj kozi!? A obozavala sam ga...
    Babylove kupka mi je bezveze, a imam ono ogromno pakiranje - pa koristim za pranje ruku i kistova.
    Miyu Antiac krema, grozno nesto.

    I ne mogu se sjetiti vise failova, ugkavnom sam ove godine imala srece sa super proizvodima: Hipp intenzivna krema i ulje, opetovana kupnja Avene cleanance K kreme, par stvarcica Zimzelene kozmetike, Miyu sprej za lice i labello, s iHerba Andalou glikolna maska, HM serum itd itd

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, isprobavam i koristim zaista jako puno proizvoda, tako se u moru svega mora ponekad naći i nešto čime nisam zadovoljna. Žao mi je da su se i tvoji omiljeni proizvodi "pokvarili", no nadam se da ćemo ubuduće nalaziti samo super stvari :))

      Izbriši
  14. Imala sam samo Vichy Dermablend i meni je bija odličan, biće sam imala staru verziju onda. Ostalo nisan probala, a vjerojatno ni neću iako sam se zagrijala za Apivitine maske, svejedno mislim da ću ih preskočit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, ja se iskreno nadam da ću negdje upecati još koji stari primjerak Dermablenda.

      Apivita ima neke genijalne maske, ova se meni nažalost pokazala kao fail :(

      Izbriši
  15. Sada si me baš razočarala :( Ja volim dermablend i ne mogu vjerovati da su tako savršenom puderu mijenjali formulu :(

    Inače kokosovo ulje ne odgovara svima, jedno od rijetkih koji prodire u dlaku, ali svejedno nemaju svi sa njim pozitivna iskustva.
    To može biti kombinacija šampone, regeneratora i osobnih dojmova i očekivanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost draga, taj puder više nije isti :(

      Što se tice kokosovog ulja, zaista sam htjela da se i meni svidi i pomogne, no i sama znaš kako moja kosa slabo prihvaca ulja bilo koje vrste.

      Izbriši
  16. Ajoj tuge za neke proizvode. Steta sto nisu lepo radili svoj posao. Npr kokosovo ulje drzim na kosi upravo dok ovo citam i sad cu da perem kosu. Ja bas jako lako isperem ulje a kosa mi je posle meka. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to draga moja....na kraju kada doneseš zaključak da nisi zadovoljan s nekim proizvodom, zaista počneš osjećati frustracije :/

      Ja ne mogu vjerovati kako je kokosovo ulje svima dobro osim meni, a zaista sam to iz sveg srca željela

      Izbriši
  17. Super post, obožavam postove ovakvog tipa!! <3
    Inače sam planirala kupiti BB kremu dr Branta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno isprobaj tester prije odluke :))

      Izbriši
  18. Ja sam imala samo par fail-ova ove godine. Jedna krema, jedno ulje, i par proizvoda za kosu :)

    Sto se tice kokosovog ulja probaj sa nekim drugim proizvodjacem.

    I, draga, zelim ti sve najbolje u novoj godini, da budes zdrava, srecna i uspesna! Bilo je divno druziti se sa tobom ove godine :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, hvala ti, također ti želim sve NAJ NAJ u Novoj i da nam još pišeš o punooo divnih stvari i savjeta <3

      Izbriši
  19. Steta da ti ne pase kokosovo ulje. Meni bas godi kosi i lako ga isperem.
    Slazem se za Pasha svijece, mislila sam da su super, ali nista to meni ne mirise u kuci, niti bih se htjela mazati time.
    Za Vichy puder te razumijem, ja sam nekad kupovala Aera teint koji je uprkos grozno neprakticnom staklenom pakovanju bez pumpice bio divan, imao super nijanse. I onda mu promijene ambalazu, stave pumpicu, ja se tome obradujem, i onda skontam da je puder totalno drugaciji, vodenkast i da su sve boje promijenjene. :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy je već puno svojih pudera promijenio-na gore i sad sam baš jako žalosna kada se to dogodilo i s mojim omiljenim Dermablendom :/

      A kokosovo ulje...ne znam, moja kosa očito ne podnosi nikakva ulja i pakunge, samo mi se zamasti kosa i visi beživotno u pramenovima :/

      Izbriši
  20. Dermablend mi ima prijateljica,i ja sam koristila tester.obe smo zadovoljne s njim.A sto se tice Vichy seruma sad me ni ne privlaci..zapravo nisam o njemu citala ni jednu recenziju..usput OBOŽAVAM OVAJ BLOG!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i pohvalama <3

      Ne znam koju verziju Dermablenda ste probale, ako je nova, super za Vas, međutim, mene je razočarala nova verzija jer je stara bila puno bolja .

      Izbriši
  21. Slazem se sa Vichy normaderm nuit-om i dermablend puderom. Prvi me je cak pekao!! A ovo drugo...kao puder srednjeg drogerijskog ranga :/ Dodala bi jos Dr.pasha lip balm- stvarno bezveze, trebas ga jako puno staviti da bi bio ok, mala kolicina-brzo se trosi i za tu cijenu-skup. I da, nisam se proslavila sa baznim prirodnim uljima...
    Uglavnom, sve sto me razocara-trebi prijavim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da, moram reci da me je raznjezilo to sto si jedan proizvod dobila od oca, poklon :)
      Kako je to samoooo divno, prelijepa gesta <3 i nema veze sto proizvod nije pasao...
      Recimo, moj pojma nema ni gdje se koja parfumerija/drogerija nalazi a da ne pricam o tome da on udje, nesto izabere i kupi mi :D hahaha
      never gonna happen :D
      tako da, bravo za tatu <3

      Izbriši
    2. Znam za tvoja razočarenja i hvala ti što ih dijeliš samnom. Imamo sličan ukus i kožu i svako iskustvo nam objema dobro dođe. Mislim da neću isprobavati Dr Pashin lip balm, a što se tice očevog poklona...to je bilo za rodjendan kada sam ga potjerala u parfumeriju. Poklon je skup i zapravo krasan i prava šteta što me proizvod razočarao :/

      Izbriši
  22. Uh, Vichy..promenili su i formulu mom ljubljenom Flexilift - u :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam :/ očito su svim puderima promijenili formulu. Da mi je znati ko se samo toga dosjeti...šteta :/

      Izbriši
  23. Ništa kao postovi o promašajima! Misim da se ni kod jednog ne poklapamo, uglavnom zato što većinu proizvoda sa tvoje liste nisam ni probala, jedino polako počinjem da se bojim da ni kod mene kokos neće imati željeno dejstvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve je tako individualno, naravno, ono što meni ne odgovara, ne znači da drugima nije super. Zato imamo toliki izbor svega :D

      I ja volim čitati postove s promašajima :D

      Izbriši
  24. Svaka čast na postu. Uštedila si mi do sada mnogo novaca, samo nastavi tako! Ovo je moj najdraži blog!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i čitanju Nataša :)

      Izbriši
  25. izvrstan post :)
    ja nisam ove godine imala toliko failova, no definitivno mi se urezala himalaya pjena za lice jer sam njene posljedice sanirala još duže vrijeme :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ajme sjećam se tog kaosa s tom pjenom. Ne ponovilo se više!!

      Izbriši
  26. najgore kad promijene formulu nekog proizvoda koji je bio savrsen!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se...takav scenario mi se dogodio već 100 puta , nažalost.

      Izbriši
  27. Cula sam i ja da je u crnoj ambalazi promijenjen podton, tako da 25 nude izgleda ide na rozo :/ Ja srecom jos uvijek mogu naci ovu staru formulu kod nas i nadam se da ce ih biti jos ali sad me strah kupovati nove..
    Zao mi je za kokosovo ulje. Kako ga koristis? Stavi ga na kosu na rep prije pranja, a meni cak pomaze i kad imam perut tako da utrljam u tjeme a opet ga uspijem isprati a kosa mi bude jako mekana poslije. Ne znam, ili da vidis sa drugacijom primjenom ili proizvodjacem ili tvojoj kosi stvarno ne odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne brini, novi 25 Nude ne ide na rozo ;))
      Barem jedna dobra stvar.
      Ako mozes, napravi zalihe tog starog...

      Izbriši
    2. Kako je coco napisala, nude nijansa nije roza, prilično je ista kao prije, no tekstura i svojstva pudera nisu više jednaka :(

      Kokosovo ulje rastopim i stavim na suhu kosu prije pranja, Pokušavam pustiti što duže na kosi..ne znam, možda mu dam još koju šansu. Ne mogu vjerovati kako je svima super, osim meni :/

      Izbriši

    3. Martina, a kako (tj.koliko puta) i sa cime ti ispires to ulje?)-pitam zato sto sam i ja u pocetku koristenja uljnih pakunga imala problem s ispiranjem (i kosa bi mi kao i kod tebe samo visila slijepljeno i bezivotno) sve dok nisam ustanovila kako mi u tu svrhu najbolje odgovara neki najobičniji "litarski" šampon (npr afroditin od koprive) i jedino mi on fino skine svu tu mast (i to uz min 2 samponiranja)...a inace sam koristila uvijek neki njegujuci sampon (najcesce bez sulfata) i to onda na mojoj tankoj kosi nikako nije funkcioniralo....pa eto, ako već nisi, možda da probas jos i ovako, i da nam onda svima fino kazes "ma nosite se i vi i vase kokosovo ulje kad ne mozete nikako pojmit da to kod mene jednostavno ne funkcionira" hahhah ;)) šala mala :-)


      Izbriši
    4. Isperem s dva puta šamponiranja, I nakon toga mi ostaje kosa masna pa moram još jednom oprati :/

      Dat ću mu šansu...ne može vam svima tako lijepo funkcionirati, a meni ne :D

      Izbriši
  28. Takodje dermablend, potrosila sam ga celog samo zato sto sam imala problema sa licem a on mi nije izazivao bubuljice, i to mu je jedina dobra strana sto se mene tice, pretezak je, jako se vidi licu, ne legne lepo uopste i preslikava se, istice suve delove. Probala sam i vichy areateint i cream i fluid i oba su mi losa, fluid se jako oseti na alkohol jer se nalazi visoko na listi sastojaka, a cream je previse nepostojan i voden a prekrivanje jako slabo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao da se nisi pronašla u svim tim puderima, no srecom, izbora imamo jako puno i pronaci onaj THE :)

      Izbriši
  29. Čoveče baš sam ostala za neke zatečena! Ali zahvaljujući tebi ja sam moje fejlove smanjila na minimum :* <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, tako je to...ponekad otkrijemo fantastične proizvode, a ponekad nas nešto i razočara.
      Bilo kako bilo, drago mi je da nisi imala toliko failova :))

      Izbriši
  30. Jako mi je zao sto ti ne odgovara kokosovo ulje, kao i Idealia serum :( Meni su se pokazali kao odlicni. Uostalon, sve je to normalno, nemamo svi istu kozu/kosu i logicno je da ne mogu isti proizvodi svima da nam odgovaraju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpis!

      Nemamo svi jednaku kožu i kosu, stoga su iskustva raznolika :))

      Izbriši
  31. Slažem se za Vichy Dermablend!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh...nažalost, nisam jedina koja je razočarana :/

      Izbriši
  32. ne mogu vjerovati da te sisleya tako iziritirala. meni je fantastična. imala sam ju prošle zime, više puta kupljena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne mogu vjerovati...što da ti kažem draga Snoopy..volim Sisley i sama znaš koliko, no u ovoj kremi mi očito ne odgovara neki sastojak. Budila sam se jako naotečena i crvenih ociju :/

      Izbriši
    2. sisley koristi eterična ulja u svojim kremama koja znaju iziritirati kožu. za mene je bila kobna onanjihova kr5ema comfort (ili tako nešto) sva sam se osula od nje. :D

      Izbriši
    3. Istina, iako mi većina njihovih proizvoda odgovara, u ovoj kremi je očito neko ulje koje me iritira :P

      Izbriši
  33. A bas sam se nesto namerila da uzmem forever kompaktni? jesi li pisala opsirnije o njemu? volela bih da cujem sto ti se nije dopao.

    sto se tice clarins ulja meni je tonic neprikosnoveno, posebno me je spasilo tokom trudnoce. trajalo mi je celu trudnocu i redovno sam mazala nakon tusiranja i prodjoh bez i jedne strije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jejo mi smo ti na Anici pisale o Diorskin Nude Compact puderu, a ne o Diorskin forever compact powderu, super bi bilo kada bi neko znao da nam uporedi ova dva pudera... Sve najbolje i srecni praznici...LJupka

      Izbriši
    2. Nisam stigla opširnije pisati o njemu. Kada sam ga kupila, zapravo mi je bio veliki favorit, dok se nije dogodila činjenica da se skuplja u porama i borama, te ostavlja brašnjast izgled. Također, ne prekriva mi najbolje kao što niti ne matira dovoljno.

      U svakom slučaju, Forever tekući mi je odličan za razliku od kompaktnog :))

      Izbriši
    3. LJ znam znam, ali ja ovaj forever gledam vec godinama i nikad ga nisam uzela a cula sam puno pohvala za njega da bas dobro pokriva

      Izbriši
    4. Prekriva, ali očito su se moji zahtjevi podigli jer sam probala druge pudere koji su ga zasjenili u tom segmentu

      Izbriši
    5. jesi li mozda probala studio fix da ih uporedis?

      Izbriši
    6. Imam studio fix i obožavam ga. On prekriva, izgleda prirodno i nema brašnastog izgleda kao s Diorom, Forever nije nužno loš ali otkrila sam puno bolje kao na primjer taj Mac

      Izbriši
  34. Pisem u tekicu sto sve treba preskocit :D zao mi je jedino sto ti se bas potrefilo toliko toga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost draga, ne može uvijek sve biti odlično :/

      Izbriši
  35. Vichy Normaderm Nuit mi je također bilo jako loš :( općenito sa većinom Vichy proizvoda nisam zadovoljna! ostale proizvode srećom nisam ni isprobala, al mislim da ću ih svakako izbjeći u budućnosti :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni Vichy ima neke genijalne stvari, a neke promašene. U svakom slučaju, treba sve isprobati prije kupovine.

      Izbriši
  36. zasto nam vise ne odgovaras na komentare?:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, ovih dana sam jako puno radila i imala obaveza, sve ću nadoknaditi :))

      Izbriši
  37. Jos jedan dokaz da cijena ne garantira kvalitetu. A Vichy umjesto da bude bolji, on se srozava, istina. Iako je meni serum ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako: cijena nije garancija kvalitete.

      A Vichy često mijenja formule svojim proizvodima, neke na bolje, neke nažalost, na lošije :/

      Izbriši
  38. odličan i vrlo koristan post. nisam ništa sa liste probala, srećom :D

    OdgovoriIzbriši
  39. uzela jedan prirodni dezić na iherbu... ajme meni, to čudo smrdi gore od šporkih čarapa :P

    OdgovoriIzbriši
  40. Ajme, ti si se stvarno masu razočarala! :O

    OdgovoriIzbriši
  41. Ni meni nije odgovaralo ništa što sam probala od Vichyja:-(

    OdgovoriIzbriši